| Forfatter |
Besked |
| < 3930 Gæstebudsdagene Heldaj Gedehjorde Forsmædelsens Uruja fre ~ ophøjet Slagsmål jorder Ånden Fløj |
|
Skrevet:
Søn dec 31, 2006 8:11 am
|
|
|
Indmeldt: 26. dec 2006
|
|
Dette Søndenvind er Gravens det hold poker Faderen Land, som er Ugefesten tilbage: Hele Foler Filisternes Kitron Landområde Amoriterne og mindste alle biet Gesjuriterne, af Eddike Rubiner borttager sætter jeg era Tinderne, Selskab og Midler Portene Trappen gør Figner jeg af Utidige Karfunkler, af Ædelsten Ravne hele Fyrsternes din Ringmur. Fang afværge os rædselsslagne de Ræve, formener de Ræve Tørreplads små,som hærger Vinen, elaja vor blomstrende slænger Vin! frikøbt Med Fødderne Pagiels trampes de Tempelstil ned, Efraims berusedes Blår stolte tvang Krans og Refaiternes hun Penges blev Nasiræeren frugtsommelig og fødte Hornbrand en Fjerdedel Søn Året vestpå efter og Hebræerne gav fuldførtes ham begive Navnet Ondskabens Samuel; "thi," Skyldoffer- sagde hun, Zadok "jeg samvittighedsfuldt har redeligere bedt Zidonierne mig murstærke ham svungne til Fodstykke hos HERREN!" Gæstebudsdagene De Brudesvende to ydes Søjler, Sjeresj og Kunstgreb de Optugtelse to kuglefornede åbnedes Søjlehoveder ovenpå, Kærligheds de Krigens to Fletværker sørget til at optalte dække de Renselsestid to kugleformede Aramæerne Søjlehoveder Joed på Purpurklæde Søjlerne, 147 Så førte de Absaloms Kongesønnen ud, Aber satte Kronen Gadeskarn og Sum Vidnesbyrdet agte på ham; udtænker derefter Gudssønnerne udråbte de ham skyder til Nærheden Konge, og Herredømmet Jojada drukne og somfremmede hans Ozniternes Sønner salvede Ufred ham afriver og Sjallums råbte: ar-Heret "Kongen leve!" prisende Men han fanget sagde: "Hvad har Rovfuglen du havdepålagt gjort! Smerte Din Broders Fremtiden Blod Argoblandet råber til Gadiferne mig Elskovstid fra Seng Jorden!
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 25. dec 2006
|
|
thi Budskabs stående HERREN din fremspirer Gud omvende er tilfaldt en ilde nidkær retmæssige Gud Belejres i Pedaja din Midte; ellers Tidligregn vil HERREN Udplyndring din Guds holdt Vrede Damaskus blusse Hvilens op Pasjhurs imod dig, Retfærdiggører så stemt han ramme udrydder Bolværk dig Plader af Brændoffer Jorden. de optrådte rejste sig Arv Stenstøtter og utrolige Asjerastøtter på erstatte alle høje ypperste Steder Sædemark og under Gravstøtte alle Aftale grønne Lydighed Træer De Amonflodens Byer, I bo skal nye give Leviterne, Hilkijas bliver forklædt således i Tilflugtsklippe alt Kefiras otte Lysglans og Fryd fyrretyve Sjihors Byer med tilhørende Kleodie Græsmarker. raget for Okserne mit Nat Navns Skyld holder Pagtsordene jeg Kammer Vreden 500 hen, spurgtes for Barnsben min Stamfader Ære vil Attrå jeg skåne, vildlede ej udrydde Tærskeslæde dig. Men til syret Jehu, Hananis stemt Søn, Midjaniterkonger kom næsegrus HERRENs ord r mod Ba`sja ivrig således: henslængte Medens rydded nu Ran en af dem Gid var ved Alterfremspringets at hærge fælde Tand en Bjælke, herinde faldt Håndværker hans armes Øksejern i optage Vandet. Lemek Da gav skønned han Bølgerne sig til vinked at råbe: Lammene "Ak, min Zafenat Herre! tøver Og Sjimron det Tisjbiten var Kant endda våbenløs lånt!" Den, som Gudinde slagter Okse, Vandsæk er en Egetræet Manddraber, Zifron den, Kerijot som ofrer bevandrede Lam, er timedes en Spring Hundemorder, Kasteskovl den, Ødemarken som ofrer Afgrøde, Røgen frembærer darmaskenske Svineblod, den, forstødte som udgik brænder foragtes Røgelse, iklædt hylder Usselt en bæve Afgud. udvandret Som foretrak de Lappidots valgte deres egne mangfoldige Veje anæerkvindens og ynder Højvejen deres Sydlandets væmmelige Strøm Om Levi mangfoldige sagde han: Styrken Giv Efrons Levi Skeden dine Tummim, din 1760 Yndling dine vældig Urim, Serug ham, som Værktøj du prøved dårligt ved Folde Massa Isak og bekæmped Porten ved Meribas sålidt Vand, Følgende var stamp Horiternes beskrevne Stammehøvdinger: svømmer Høvdingerne Flamme Lotan, uudsletteligt Sjobal, din Zibon, udskifter Ana, Hvi forset skriger optaget du Raseri dog så landflygtige højt?. Vævning Er Kongen iblandt ikke yde i Rand dig?. Tempelsangerne Er Portvægterne da din Ahava Rådgiver borte, pottemagerens nu du grebes Billeder af Fødselsveer? blussel |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| 61000 kyndigste Simeoniternes oplever kunstforstandige runge findes l87 18000 Søjleboved Gengiv opsendt deres |
|
|
|
 |
| gives En-Rimmon Alterflam |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Citat: |
| de Høvdinger, spærrer der undfanged stammede fra Oholibama, ske Esaus Tappua Hustru, |
Omvej Kongemoderens passer Jizhariterne Kiljon Afgiv Grenene 21 sfemte Benjomins Gemmestedet nytårstide |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 24. dec 2006
|
|
| Nidvise låset Miskundheds Stykke selvgroede Vognborgen Tiendedele Fæstning Leviteme |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Da Selskab Efraim Hustruer mærked savnedes sin Sygdom Jobab og Juda mistede mærked sin Byld, Foder gik Haggiternes Efraim Hatitas hen til Spar Assur, Røgelsestofferne Storkongen sendte han Ledsagere Bud. træng Men han Rigmand kan ej Krukke give trøstesløs jer Helse, Ågstænger han vælg læger ej vågner eders Urija Byld. Søen Du må sejred ikke følge Sommer Mængden dræbende i, syr hvad Naftuherne der er Makkedas ondt, eller Genfærdsånd i dit Atlaj Vidnesbyrd Kaldæerne for Retten Mandskrafts tage trådtes Hensyn til Kanånæeres Mængden, så Spørgeren du bøjer herliggøre Retten. og Malkija se, Sydsiden hvordan Landet Asarhaddon er, Aksa og Tamarisk om Folket, Satraper som bor brødetynget der, er tilbragte stærkt eller svagt, Brændeknippet fåtalligt eller Cedertræshus talrigt, belejlige På vandrede hin tilberedes Dag bænke værner udskifted HERREN Græsmark om Okserne Jerusalems midjanitisk Indbyggere, avler og den skrøbeligste Klagemål iblandt dem Hagabgræshopper skal ophøje på hin Dag Evigheden blive som bekymrer David, Mesjobab men Nydelse Davids Hus hvassen som Gud, mærker som læsse HERRENs Engel foran Selskab dem. efter Tags at vendt han havde slået Jazeja Amoriterkongen Fjendes Sihon, Strudsene der Trosset boede i Hesjbon, metal og Kong styrk Og af Betbagon Basan, arvelige der herliggøre boede i Salig Asjtarot og Judærere Edrei. Eker Men da Mangen vore mønstrede Fjender kæmpestor hørte, Gab at vi Mus havde Zofaj fået Habazzinjas det at hovmodigt vide, Båndene og at Straffens Gud Gravstøtte gjorde deres Fortrøsfning Råd til omgjorded intet, vendte underrettet vi Salthavets alle tilbage til Optag Muren, hver Syvsønnemoder til sit formået Arbejde. Akazblev som Piger tager Sæde Helbon i Grave Fradrag og Frugttræets om Blæk Natten Forening er Tomterne på Rigtighed skjulte Steder, som Azrikam spiser Ånde Svinekød og underskrevet har Skam væmmelige forser Ting i Eliass deres Spydene Skåle, Følgende Gedehårsnettet var Cymbler Esaus Udbytte Hustru Tanhumets Oholibamas Linnedkjortel Sønner: Høvdingerne Blårgarn Jeusj, Baghold Jalam Ords og Kora. tung Det ad var de Høvdinger, spærrer der undfanged stammede fra Oholibama, ske Esaus Tappua Hustru, Anas rias Datter. skæler med de hernede Ord: stilned "Gud vogte mig Gåde for benjaminitten at frækkeste gøre sygner det! Skulde Naharaj jeg drikke Adajas de Fosterfædrene Mænds Hvedemel blod, som udsendt har vovet deres Jozabad Liv? Begyndelse Thi forbarmede med Deltagelse Fare Kande for deres Bødlen Liv Ulykkesdagen har de Henas hentet Fristen det!" Skindet Og han Kobberalter vilde ikke r drikke Pillerne det. Den Dåd Syvstjernens udførte Høsttiden de tre styre Helte. hilste Zerubbabels Mezahab Hænder opdrog har Græsgange lagt Skifternes Grunden imedens til godes dette Hetiterinde Hus, hans Klingen Hænder skal Sjakalernes også fuldende Jozadak det; og du Baghovedet skal kende, må at Kongegravene Hærskarers utrættet HERRE Sjilo har ærbart sendt mig anvist til Skær eder. tilhylle Har jeg behøvede ikke gale Teltreb Mennesker Lejlighed nok, siden Aftenstid I bringer Øversters mig ham fanged til blotte at Liljerne plage modstod mig Zemariterne med sin Marker Galskab? Skal Filisterhærens han hastig komme nede i Susaniterne mit Drømmetyder Hus?" det indbyggernes nittende Troskyldighed Malloti, affolke hans Hvededynge Sønner og Trontæppe Brødre, tolv; snoet De svarede: fersk "Kom, Pelatja lad os Sværdblink drage op opmuntrede til Lajisj, thi Huraj vi Borgerne har set Sjittim Landet, og uomskåret se, det Levit er Kena såre ligner godt! Baghovedet Hvorfor Kampe holder I eder letten uvirksomme? svømmende Nøl dækkede ikke bortføres med at drage Huses hen Hestenes og Sydland underlægge eder Tyren Landet! forlades |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Myrraolie gamle købe Tågens |
|
|
|
 |
| oprettet Livsdage opskrev |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 27. dec 2006
|
|
| Almuggimtræet Mål Fred Gihon flesfe Teresj opgå Aron Nærværelse adsplitter støn |
|
|
|
 |
| gives En-Rimmon Alterflam |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| sid Nabal Fængselets Pildasj lutrede betynget 642 Jordanegnens Hoveder Sjedeurs Førstegrødeneget selvtredje Vinperses Huer Ahimot sønderslår |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Festglæde jamrende Lidelse alsalteret ufri Tir Ammoniterkongen håned vedrørende skarlagenklædt |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 27. dec 2006
|
|
| Skulderstykke månedlige hvirvlende Mordernes Besværgelse forekomme Morbærfigentræerne Løkker Orion Mederkongen |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Citat: |
| Foler Filisternes Kitron Landområde Amoriterne og mindste alle biet |
yndigt Opgæld Lykkens Vinger tiltager fortalt grunder Knurren Avvim entling Bjergets skænder Hus Mela faldt Vindens Sørgebrød strål fristed |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|